Вас вітає сайт Великогаївської сільської ради!
Середа, 18.10.2017, 23:15
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Категорії розділу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 387

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Архів записів

Друзі сайту

Головна » 2015 » Лютий » 20 » Проект рішення про затвердження тарифів на послуги з обслуговування будинків, споруд та прибудинкових територій
17:04
Проект рішення про затвердження тарифів на послуги з обслуговування будинків, споруд та прибудинкових територій

ВЕЛИКОГАЇВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ                  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ  № 27

від 26 березня 2015 року

Про затвердження тарифів на послуги

з обслуговування будинків, споруд та

прибудинкових територійї

               Розглянувши заяву комунального підприємства «Великогаївський сількомунгосп» про встановлення нових тарифів на послуги з обслуговування будинків, споруд  та прибудинкових територій відповідно до затрат, з метою належного забезпечення  споживачів села житлово-комунальними послугами, керуючись Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про засади державної регуляторної політики у сфері  господарської діяльності» та ст. 28   Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши виступи членів виконкому,  виконком Великогаївської сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити тарифи на послуги з обслуговування будинків, споруд та при будинкових територій в селі Великі Гаї для  населення в розмірі 1,25 грн.    за 1 м2
  2. Затвердити структуру  тарифу на послуги з обслуговування будинків, споруд та  при будинкових територій згідно Додатку № 1  (додається).
  3. Виконавцями послуг з обслуговування будинків, споруд та при будинкових територій  жителям будинків квартирного типу, що по вул. Галицька 166, 168, 211 та Медова 25, 33  є КП «Великогаївський сількомунгосп»
  4. Проведення ремонтних  робіт здійснювати силами КП «Великогаївський сількомунгосп», Джерелами фінансування даних робіт є добровільні внески споживачів та  прибуток від економії – матеріальних і трудових ресурсів, прибуток  підприємства. В розроблених тарифах витрати на ремонтні роботи не передбачені.
  5. При відхиленні показників  надання послуг підприємство самостійно проводить перерахунок оплати з населення.
  6. Оприлюднити аналіз регуляторного впливу рішення Великогаївської сільської ради «Про затвердження тарифів на послуги з обслуговування будинків, споруд та прибудинкових територій» на офіційному веб-сайті Великогаївської сільської ради та на  інформаційному стенді біля адміністративного будинку Великогаївської сільської ради.
  7. У разі змін мінімального рівня заробітної плати, цін та тарифів на матеріальні ресурси та електроенергію, вивезення ТПВ проводити коригування тарифу до рівня  економічно обґрунтованих витрат з погодженням виконавчого комітету в установленому порядку.
  8. Зобов’язати КП «Великогаївський сількомунгосп» укласти договори із споживачами послуг з обслуговування будинків, споруд та при будинкових територій за новими тарифами.
  9. Заслуховувати на сесійних засіданнях щоквартальні звіти підприємства про рівень витрат, напрями використання прибутку, показники  ефективності його діяльності.

 

                     Сільський голова                                          О. А. Кохман

             Додаток №1

До рішення виконкому

Великогаївської сільської ради

 

 

Структура тарифів   на послуги     з утримання будинків і споруд

 та прибудинкової території,

які надаються КП “Великогаївський сількомунгосп”

 

 

 

 

 

Статі витрат

Будинки квартирного типу

 

1.

 

Прибирання сходових площадок і маршів

 

0,36

 

2.

 

Прибирання прибудинкових територій

 

       0,34

 

3.

Освітлення загального користування сходових кліток і підвалів

 

0,32

 

4.

 

Вивіз твердих побутових відходів

 

0,23

 

5.

 

Разом

 

1,25

 

 

 

 

 

 

        Директор “Великогаївський сількомунгосп”                                        Р.Є. Машталер

КП  «ВЕЛИКОГАЇВСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП»

С. ВЕЛИКІ ГАЇ   ВУЛ. ГАЛИЦЬКА, 47  ТЕЛ: 49-03-72

 

 

                                                         

 

Аналіз регуляторного впливу(обгрунтування причин зміни тарифу) проекту рішення виконавчого комітету Великогаївської сільської ради “Про затвердження тарифів КП «Великогаївський сількомунгосп» на послуги з обслуговування будинків, споруд та прибудинкових територій ”.

 

                    Визначення проблеми,яку передбачається розв”язати шляхом

                                                 державного регулювання.

 

 Комунальне підприємство “Великогаївський сількомунгосп” утворене  на власності територіальної громади, засновником якого є Великогаївська сільська рада. Підприємство визначено виконавцем послуг з централізованого водопостачання,  водовідведення та послуг з утримання будинків та прибудинкої території.

     Згідно до ст.7.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875/IY від

24.06.2004р., ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування вУкраїні» №280/97ВР

від 21.05.1997р. тарифи на послуги централізованого водопостачання , водовідведення та послуг з утримання будинків та прибудинкої території регулюються виконавчим комітетом Великогаївської сільської ради.

    Необхідність затвердження нових тарифів на послуги обумовлено тим,що діючі тарифи

 не відшкодовують експлуатаційні витрати у зв’язку з наступними змінами:

 -зростання тарифів на електроенергію. Теперішня вартість електроенергії для виробничих

споживачів встановлена на рівні 0,39 грнза 1квт/год, в існуючому тарифі на закладено вартість-0.24 грн.за 1 квт/год.

  -згідно з діючим законодавством зростає мінімальна заробітна плата. Так на  момент встановлення діючих тарифів мінімальна заробітна плата становила-1073 грн.Відповідно

до закону Украіни «Про державний бюджет України на 2015р.» розмір мінімальної  заро-

бітної плати встановлено  01.03.2015р.-1218,00 грн. в місяць.

-необхідність обов’язкової виплати індексації заробітної плати.

-збільшення вартості оплати за вивіз ТВП на 80%.

    Така ситуація  ставить під загрозу стабільність забезпечення населення та соціальної сфери села послугами з утримання будинків та прибудинкої території і може привести до припинення чи суттєвого обмеження надання цих послуг споживачам села. Негативним наслідком невідповідності тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкої території до економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво та відсутності витрат на капітальні інвестиції є дальше старіння основних засобів підприємства та зростання рівня їх зносу.

 

 

                             Визначення цілей державного регулювання

 

   Прийняття цього рішення має на меті привести тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкої території,що надаються підприємством,до рівня,що забезпечує утримання якості надання послуг  з утримання будинків та прибудинкої території в селі на рівні нормативної, беззбиткову діяльність підприємства відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»,впровадження низки першочергових інвестиційних проектів,спрямованих на зменшення витрат енергетичних ресурсів та здешевлення їх вартості,уповільнення темпів зносу основних засобів підприємства.

 

              Механізм та заходи,що пропонуються для розв’язання проблеми

 

    Регуляторні цілі передбачається досягнути шляхом прийняття рішення про впорядкува-ння тарифів щодо оплати послуг з утримання будинків та прибудинкої території.

    Рішення про встановлення тарифів на послуги з з утримання будинків та прибудинкої території у разі його прийняття буде єдиним процедурним документом,відповідно до якого споживачам буде проводитись нарахування плати за послуги з з утримання будинків та прибудинкої території.

 

        Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

    Альтернативними способами досягнення цілей даного регуляторного акту можуть бути:

    -збереження існуючого стану,тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотації з

сільського бюджету . Дана альтернатива не є придатною,оскільки ситуація потребує негайного вирішення. В іншому випадку може порушитись режим та якість надання пос-

луг,а саме підприємство може опинитись на межі банкрутства.

   -виділення з місцевого бюджету дотацій на відшкодування втрат доходів в зв’язку з

різницею між встановленим тарифом та повним тарифом(фактична собівартість з урахуванням рентабельності).Такий шлях в умовах ринкової економіки є економічно не-

доцільним та ще створить додаткові навантаження на витратну частину місцевого бюд-

жету.

  -часткове підвищення тарифів на послуги для населення до рівня неповного відшкодування економічно обгрунтованих витрат.Ця альтернатива може бути прийнятною,але має свої недоліки через те,що частину коштів необхідно все ж буде виділяти з сільського бюджету для відшкодування збитків підприємства.

   В зв’язку з вищенаведеним альтернативні методи неможливі,тому вирішення проблеми можливе в спосіб,передбачений регуляторним актом,тобто лише в разі встановлення тарифів на послуги в запропонованому рівні.

 

                                                     Вигоди та витрати

 

   Покращення якості послуг з з утримання будинків та прибудинкої території,можливість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій,зменшення скарг та звернень з боку споживачів.

   Витрати:кошти з сільського бюджету для відшкодування збитків підприємству у разі часткового підвищення тарифів на послуги для населення до рівня неповного відшкодування економічно обгрунтованих витрат або у разі збереження діючих тарифів.

 

                                         Строк дії регуляторного акту

 

  Строк дії регуляторного акту обмежений. Регуляторний акт буде діяти протягом терміну

дії цін на енергоносії,які передбачені в запропонованому тарифі,змін мінімальної заробіт-

ної плати згідно законодавства.

 

                                       Показники результативності

 

В результаті проведення як базового,так і повторного дослідження будуть досліджуватись

та вивчатись наступні показники:

   1.Показник прибутковості чи збитковості підприємства.

   2.Рівень відшкодування встановленими тарифами для населення витрат на послуги з утримання будинків та прибудинкої території.

   3.Динаміка погашення кредиторської заборгованості.

   4.Показники якості надання послуг,кількість скарг на неякісне надання послуг з з утримання будинків та прибудинкої території; кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів.

 

  Заходи,з допомогою яких буде здійснювались відстеження результативності акта

 

  У зв’язку з тим,що для визначення значень показників результативності даного регуля-

торного акта необхідно використовувати виключно статистичні дані ,базове відстеження результативності буде здійснено після набрання чиності цим регуляторним актом через 15 днів.

    Повторне відстеження результативності  регуляторного акта буде здійснено через рік

після набуття чинності регуляторного акту. У разі виявлнння неврегульованих та проблемних питань  вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

 

          

Зауваження і пропозиції щодо проекту рішення виконавчого комітету сільської ради

«Про затвердження тарифів КП «Великогаївський сількомунгосп» на послуги з утримання будинків та прибудинкої території» слід подавати у письмовій формі  в 15-денний термін у виконавчий комітет сільської ради по адресу: с. В. Гаї вул. Галицька, 47 та в комунальне підприємство «Великогаївський сількомунгосп». Телефон 49-00-98,49-03-72.

 

  

                Директор КП «Великогаївський сількомунгосп»                           Машталер Р. Є.

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 322 | Додав: Lysykanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: