Вас вітає сайт Великогаївської сільської ради!
Середа, 24.05.2017, 09:03
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Категорії розділу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 383

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

Головна » 2016 » Жовтень » 10 » Аналіз стратегії розвитку громади
16:48
Аналіз стратегії розвитку громади

Першим кроком до ефективного управління фінансовими ресурсами громади, які ми отримали в процесі децентралізації є стратегічне планування. На сьогодні комітет стратегічного планування Великогаївської громади спільно з експертами Швейцарсько-українського проекту DESPRO проводять семінари-тренінги для написання стратегії розвитку громади.

До відома мешканців громади надається SWOT аналіз слабких і сильних сторін розвитку громади а також можливості і загрози розвитку громади.

За результатами SWOT аналізу комітетом з стратегічного планування визначено проектні стратегічні напрями розвитку громади, окреслено стратегічні цілі та напрацьовано першочергові завдання, які необхідно реалізувати для покращення життя в громаді.

Оскільки основним баченням подальшого розвитку громади є причетність кожного її мешканця до вирішення спільних проблем та забезпечення комфортного життя кожного. Просимо всіх небайдужих взяти активну участь у обговорення стратегії розвитку нашої громади надавати свої пропозиції і побажання, а також зауваження щодо визначених напрямків.

Свої пропозиції можете надавати на електронну адресу сільської ради 04394875@mail.gov.ua або залишати в коментарях на сторінці у фейсбук.

 

Дякуємо за активну громадську позицію.

З повагою, заступник сільського голови Бондзюх П.П.

 

SWOT аналіз

Сильні сторони

Слабкі сторони

  1. Наявність висококваліфікованих, амбітних молодих спеціалістів команда апарату виконавчого комітету сільської ради та у сільському господарстві.

  2. Налагоджений соціальний діалог між місцевою владою та бізнесом, кредит довіри від населення.

  3. Вигідне розташування біля обласного центру.

  4. Командна робота сільської ради, яка дозволяє приймати управлінські рішення шляхом компромісу та враховувати інтереси усіх жителів громади.

  5. Наближення надання адміністративних послуг до населення.

  6. Розвинена соціальна інфраструктура (наявність дошкільних закладів, спортивних об’єктів, автобусного та залізничного сполучення, мобільного зв’язку, інтернету).

  7. Збільшення житлового фонду та його благоустрою (газифікація, водопостачання, електропостачання, освітлення вулиць).

  8. Наявність вільних земельних ділянок, природно-заповідного фонду та інвестиційно-привабливих об’єктів (водойми, височини для розвитку вітрової енергетики, корисні копалини, пам’яток та об’єктів культурної спадщини).

  9. Високий рівень розвитку малого та середнього бізнесу.

  10. Широкий ринок збуту всередині громади.

  11. Інноваційні ініціативи бізнесу, влади, населення.

 

  1. Висока мобільність населення громади через наближеність до обласного міста (на роботу та учнів на навчання у міських гімназіях).

  2. Відсутність налагодженої системи стратегічного планування розвитку громад та генеральних планів населених пунктів (крім с. Великі Гаї).

  3. Недостатня громадська активність населення.

  4. Неповністю сформований апарат виконавчого комітету, відсутність електронних баз даних і програмного забезпечення та ЦНАПу.

  5. Слабка матеріально-технічна база шкіл та потреба у капітальному ремонті їх будівель.

  6. Відсутність позашкільних закладів.

  7. Низький рівень розвитку виробничої інфраструктури та розвиток шляхового господарства.

  8. Наявність стихійних сміттєзвалищ та відсутність централізованої системи водовідведення.

  9. Забруднення земель водного фонду, обміління річок і ставків, розорювання прибережних захисних смуг.

  10. Неформальна зайнятість населення та тіньові доходи.

  11. Нерівномірний соціально-економічний розвиток населених пунктів, які входять до складу об’єднаної громади.

  12. Недотримання суб’єктами господарювання вимог щодо рекультивації використаних родовищ корисних копалин, сівозмін та мінімального використання органічних добрив.

  13. Відсутність комунікацій на земельних ділянках, недостатні темпи щодо оформлення договорів оренди на землі під господарськими дворами.

Можливості

Загрози

  1. . Пожвавлення експортно-імпортних операцій з країнами ЄС.

  2. Децентралізація влади та розширення повноважень громади, бюджетна самостійність.

  3. Реалізація в регіоні багатьох міжнародних та національних проектів, до яких може долучитися громада (гранти, субвенції).

  4. Покращення надання соціальних послуг за рахунок покращення інфраструктури регіону.

  5. Реалізація спільних проектів в рамках співробітництва територіальних громад, розвиток взаємовигідного партнерства з європейськими містами та регіонами.

  6. Модернізація і розвиток шкільної освіти. Створення опорних шкіл.

  7. Поліпшення в регіоні роботи перевізників.

  1. Недосконала законодавча база щодо ОТГ.

  2. Політична та соціальна напруженість у державі (загроза військового стану і т.д.).

  3. Недостатнє і невчасне фінансування громади та наявність різного роду бар’єрів у залученні інвестицій.

  4. Гальмування процесу децентралізації з боку органів виконавчої влади та згортання процесу реформ децентралізації з боку держави.

  5. Недовіра до держави, песимістичне бачення сільського населення, перешкоди розвитку ОТГ через корупцію на вищому державному рівні.

  6. Високе податкове навантаження та зміни до податкового законодавства, які призведуть до зменшення надходжень до місцевого бюджету.

  7. Втрата робочих місць працівниками освіти .

  8. Неможливість впливу громади на медичну реформу.

  9. Зменшення природних ресурсів води.

  10. Близькість до кордону з ЄС (втрата трудових ресурсів) та туристичних центрів (Львів, Карпати).

  11. Зростання цін на енергоресурси

  12. Падіння купівельної спроможності населення.

  13. У звязку зі зміною кліматичних умова спостерігається понижений рівень води грунтових вод, води у річках і ставках,їх замулення.

  14. Відсутність сучасних полігонів для зберігання, утилізації, сортування та переробки ТПВ може призвести до екологічної катастрофи.

  15. Відсутність достатньої підтримки з боку держави для сприяння розвитку технічної інфраструктури, альтернативних джерел енергії.

  16. Неможливість розпоряджатись землями за межами населених пунктів через відсутність відповідних законів.

 

 

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 198 | Додав: Lysykanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: